چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ |۸ صفر ۱۴۴۶ | Aug 14, 2024
کد خبر: 1176807
۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) نکا گفت: با تبیین درست قوانین، باید روحیه مطالبه‌گری را در بین مردم تقویت کرد تا به حق قانونی خود برسند و از مزایای این قوانین استفاده کنند.

سیده زینب ساداتی مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) نکا، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از ساری، از برگزاری کارگاه تبیین قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در جمع بانوان این شهرستان به عنوان سفیر جمعیت ریحانه الرسول(س) در مردادماه خبرداد و اظهار داشت: قیام عاشورا، قیامی خانواده محور است و امام حسین(ع) برای تبلیغ و هدایت بشر در جامعه اسلامی خانواده‌شان را نیز با خود همراه کردند.

وی ادامه داد: اهل بیت(ع) در زمینه امور مرتبط به خانواده، به‌ویژه تربیت فرزند برای بشر الگو هستند، توجه به واقعه عاشورا نشان می‌دهد که فرزندآوری و تربیت فرزندان صالح، یکی از مهم‌ترین پیام‌های نهضت حسینی است.

مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) نکا، یادآور شد: عاشورا الگویی جامع برای تربیت علی اکبرها و قاسم‌ها است و ما برای برافراشته نگه‌داشتن پرچم عاشورا باید به دنبال فرزندآوری و تربیت درست آنان باشیم.

ساداتی تأکید کرد: امروز لازمه عمل به تکلیف و الگو سازی اهل بیت(ع) در مسیر زندگی، اعتماد و باور به خالقیت و رازقیت خداوند است که باید در ما افزایش یابد تا هیچ نگرانی و ترسی برای فرزندآوری نداشته باشیم.

وی با تشریح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، خاطرنشان کرد: با تبیین درست قوانین، باید روحیه مطالبه‌گری را در بین مردم تقویت کرد تا به حق قانونی خود برسند و از مزایای این قوانین استفاده کنند.

مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) نکا، تصریح کرد: همچنین در بخش دیگر این کارگاه، نمایشگاهی از مجموعه کتب مرتبط با خانواده و مسائل تربتی برپا شد و افراد شرکت کننده از آن بهره مند شدند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha